Varför byter vi namn till Broker?
Vi arbetar främst med och för fastighetsmäklarbranschen. Real Estate är ett brett begrepp, medan namnet Broker tydliggör vem som står i centrum för våra mjukvarulösningar: Fastighetsmäklarna.
Är vi inte längre en del av Visma?
Jo, på precis samma sätt som tidigare. Visma har beslutat och påbörjat en ny marknadsföringsstrategi, som innebär att alla Visma-företag får större frihet att etablera sin helt egna varumärkesprofil. Vi kommer fortfarande vara en del av Visma-koncernen, vara samma personer och ha samma överordnade ägarstrukturer som tidigare.
Vad innebär denna förändring för mig som kund/användare?
Du kommer inte uppleva några problem kopplade till namnbytet. Det kan hända att du märker att vi har uppdaterat vår varumärkesprofil och logotyp, men de system du använder är samma som tidigare.
Vårt hjälpcenter finns nu på help.broker.se
Vårt hjälpcenter finns nu på: help.broker.se
Var ska jag logga in?
Du kan logga in som vanligt där du tidigare loggade in där du vanligtvis loggar in. Så småningom kommer du märka att gamla företagsnamn i webbadressen (t.ex. Webtopsolutions) kommer att bytas ut mot "Broker". Detta sker automatiskt och är inget du behöver tänka på.
Kommer det förändringar i produkterna?
Vi har gjort en uppdatering av färger, typsnitt och logotyp i produkterna. Framöver kommer vi också fortsätta fokusera på att skapa bra flöde mellan de lösningar vi levererar. Vårt mål är att du som kund ska uppleva effektiva och intuitiva arbetsprocesser, och det kommer vi kontinuerligt arbeta med att förbättra.
Blir det förändringar inom support och kundservice?
Nej, support och kundservice kommer att vara precis som tidigare, med undantag för att du kommer märka namnbytet i kommunikationen. När vi hänvisar till "Broker Support" kommer vi alltså att hänvisa till support för alla våra produkter.
Du kan fortfarande kontakta oss direkt via Intercom i våra produkter. Vår nya support-e-post är: [email protected], men om du skickar en förfrågan via den gamla adressen kommer det också att komma fram. Vårt telefonnummer är fortfarande: +46 (0)200 456 440
Vad ska produktionsverktyget Spring heta?
Det kommer vi att kalla Broker Market.
Hur kommer tredjepartsleverantörer att informeras?
Alla tredjepartsleverantörer kommer att meddelas via e-post om namnbytet. Om de behöver göra något i samband med förändringen kommer de att få besked i god tid i förväg.
Hittade du inget svar på det du undrade? Kontakta vår support så hjälper vi dig gärna 😊